Megija Stīvotera: Balāde Feju miriāde 310.lpp.


Saturs:
Sācies jaunais mācību gads jaunajā mūzikas vidusskolā īpaši talantīgiem jauniešiem. Pēc vētrainās vasaras Dī un Džeimsa attiecības vairs nav tādas kā agrāk.

Džeimss savu vientulību gremdē mūzikā, tā piesaistot fejas vientuļnieces uzmanību. Šī feja mūza alkst noslēgt līgumu ar Džeimsu, lai iegūtu viņa dvēseli. Kamēr Džeimsam ar mūzu rodas dziļāka saikne kā vajadzētu, fejas ar jauno feju karalieni plāno kā atbrīvoties no āboliņroces- Dī.

Mana atsauksme:

Biju tiešām pārsteigta par to, ka šī daļa man vairāk patika kā pirmā. Atcerēsimies, ka par pirmo nemaz nebiju sajūsmā. Iespējams „Balāde...” vairāk gāja pie sirds tāpēc, ka šai daļai galvenais varonis ir Džeimss Dī labākais draugs. Grāmatas autore šī jaunieša emocionālo stāvokli, uzvedību un rīcību raksturoja, manuprāt, saprotamāk un pieņemamāk. Vismaz lasot neuznira doma: „Kas ellē te notiek, vai jaunais cilvēks tiešām tā varētu reaģēt?!?!”

Pirmais plusiņš no manis šai daļai ir par attiecību līniju. Starp Džeimsu un mūzu autore attiecības ir veidojusi loģiski, kas man likās pirmā grāmatā izpalika. Abu simpātijas un jūtas veidojas pakāpeniski, solīti pa solītim ņemot vērā to, ka Džeimss ilgu laiku klusībā ir mīlējis Dī.

Otrs plusiņš par veidu kādā ik pa laikam tika parādīts kas notiek ar pirmās grāmatas galveno varoni Dī. Nenosūtītās ziņas tiešām bija jauka odziņa.

Šoreiz vai nu nebija vai es vienkārši nemanīju neveikli uzrakstītas vietas. Tas kas mani paņēma „uz pauzes” bija izvarošanas aina, tas kā tā tika pasniegta. Domāju, ka nebūtu milzīgs zaudējums, ja šīs dažas rindiņas nebūtu iekļautas.

Un visbeidzot, vai šī tiešām ir pēdējā daļa? (Būšu priecīga ja kāds pados ziņu jā-nē?)

Grāmata kā cepums:
Šis cepiens bija garšīgāks par „pirmo partiju”. Pēc pirmās mana roka negribīgi stiepās pēc nākamā cepuma. Bet tagad pat esmu gatava papildus porcijai. Diemžēl arī šim cepumam trūka burvīguma skaidiņu, bet to noslēpa labāk pagatavotā mīkla.

Vērtējums:
2 cepumi ar iegrauztu.

Komentāri