Ieilgušais klusums...

Vairāki mēneši pagājuši un nav ne rindiņas.
Vai es tiešām būšu novērsusies no grāmatām?!?
Grāmatas aizstājusi ar sociālajiem tīkliem un filmām internetā?!?
Nē..nē...nē...esmu apmaldījusies grāmatu plauktos!
Iestrēgusi vairākās grāmatās vienlaicīgi.
Pieņēmu izaicinājumu ar kuru pati tagad netieku galā.
Izgāju no komforta zonas, tik ļoti, ka vajag laiku, lai tiktu ar visām grāmatām galā.
Sniega pūkas, kas pārvēršas lietus lāsēs, burtiski kārdina mani...
Kārdina mani padoties, un paņemt kaut ko no kārdinošās plaukta puses.
Bet es turpinu spītīgu turēties pretī.
Negribās pievilkt Freidus un Jungus.
Sakožu zobus un pa dažām lappusēm velkos uz priekšu psiholoģijas takās.
Tomēr...tomēr gribās būt viltīgai.
Nolikt grāmatas malā un teikt: "Droši vien, neesmu vēl līdz jums izaugusi."

Komentāri