Katru reizi svētki pastkastītē jeb pastkaršu sūtīšanas <-> saņemšanas prieks

Ir cilvēki kuriem vajag iemīlēties, lai vēderā sajustu patīkamu ņirboņu, bet man pietiek ar pastkastītes atvēršanu :) Precīzāk būtu gan- pirms atvēršanas. 

Esmu no tiem cilvēkiem, kuri visu mūžu sūta ar roku rakstītus apsveikumus un vēstules. Manī ir dziļa pārliecība, ka ar roku rakstītajam piemīt pavisam cita enerģija. Kā arī tas parāda tavu attieksmi pret cilvēku. Īsas īsziņas vietā tu esi gatavs veltīt laiku tam, lai dotos uz veikalu un atrastu īpašo kartiņu. Piebremzētu savu ikdienas skrējienu un piesēstu, lai uzrakstītu vārdus, kuri iespējams, tajā brīdī, šim cilvēkam ir vienīgais pozitīvo emociju malks. Visbrīnišķīgāk būtu gan tad, ja mēs viens otram rakstītu tāpat vien, kad sajūtam ka tas ir jādara, ne tikai svētkos. Jo labie vārdi ir deficīts! 

Tieši tāpēc man bija liels prieks uzzināt par POSTCROSSING kustību. Īsumā: tas ir starptautisks portāls kurā reģistrējoties, tu pēc izlozes principa vari sūtīt un saņemt pastkartes no visas pasaules. Par savu adresi nesatraucies, jo tā nav redzama visiem, tikai tai personai kas izlozē. Lai notiktu godīga pastkaršu sūtīšana un saņemšana, katrai pastkartei tiek piešķirts unikāls kods, kas jāpiereģistrē pastkartes saņēmējam. Šādā veidā kustība ļauj izvairīties no dalībniekiem, kas grib tikai pastkartes saņemt, ne sūtīt. Respektīvi, cik pats nosūti tik pretī saņem. Ieejot www.postcrossing.com tev ir jāizveido savs profils, kurā tu drusku pastāsti par sevi un to kādas pastkartes vēlies saņemt, kā arī kādu informāciju tajās. 

Runājot par mani, tad es neesmu kolekcionāre ne pastkaršu ne marku, bet portālā ir gana daudz šāda hobija piekritēju. Tomēr man patīk saņemt tās. Tā nu lai maksimāli vērtīgāks būtu šis process, es esmu izvēlējusies savā profilā norādīt, ka vēlos, lai man domātajās pastkartēs cilvēks atbild uz šādu jautājumu: kas viņaprāt ir laimīgas dzīves noslēpums. Tā nu vairāk kā gadu krāju laimīgas dzīves noslēpumus. Diemžēl ir arī cilvēki, kas nesniedz man atbildi uz šo jautājumu, bet es to izskaidroju ar nepietiekošajām valodas zināšanām. 

Padalīšos ar dažiem laimīgas dzīves noslēpumiem:

  • Veselība sev un tuvajiem.
  • Neredzēt, nedzirdēt, nerunāt to ko nevajag.
  • Daudz naudas, lai var neko nedarīt un pludmalē sauļoties.
  • Mīlestība un sapratne attiecībās.
Vēlos rakstu nobeigt ar aicinājumu: neesiet skopi emocijās, labajos vārdos. Var pienākt brīdis, kad nožēlosiet nepateikto, jo būs jau par vēlu. Ja nespēj pateikt, tad uzraksti. Atmiņas mēdz bālēt, bet uzrakstītie vārdi vienmēr liks tām uzplaukt no jauna. 

P.S. Nav pastkartes, tad te ir iespēja tādas iegūt https://www.facebook.com/typicallatvian/


Komentāri