STOP vērtējumiem, šķirošanai, rāmīšos- kastītēs likšanai!!!

Esmu nolēmusi pieteikt sev karu! Ieviešu reformas šajā blogā. Vairs nekādu vērtējumu skalu, cepumu piešķiršanu. Mūs visu laiku vērtē, esam glīti vai neglīti, pareizi rīkojušies vai nepareizi. Esam labi vai slikti. Un tā var turpināt tik ilgi kamēr beigsies sabiedrības izveidotie stereotipi, saražotie rāmīši kuros mums būtu jādzīvo. Galu galā, kādas man tiesības likt balles, punktus, vērtējumus grāmatām, ja pati nevienu neesmu uzrakstījusi?!
Turpmāk šeit tiks atspoguļotas manas pārdomas, sajūtas, emocijas. Jā, visdrīzāk mana lasīšanas maniere nemainīsies, es turpināšu grāmatas "norīt", tomēr tagad es centīšos izvairīties no vērtējuma, kaut kāda cipara, kas grāmatu automātiski ievieto zemākā vai augstākā plauktā.
Mums visiem ir viedoklis, nu labi daļai sabiedrības ir viedoklis. Bet tā esamība mūs nepadara par karaļiem, kuriem ir tiesības izteikt spriedumus. Manuprāt, viedoklim ir jākalpo tikai tik daudz, lai kādam citam likti aizdomāties, un pēc tam ķerties pie darba- sākt pašam lasīt, un pašam priekš sevis atlasīt sev būtisko un sev mazāk svarīgo.
Lai sāks mans 2016.gads tagad!
Attēla avots: thinkyness.com.au

Komentāri