"Cilvēkus nav iespējams izprast, ja nezina viņu pagātni."-Rītdiena(352.lpp)

Es vienmēr izturos piesardzīgi izvēloties detektīvromānus, var teikt, šis žanrs nav man mīļākai. Tas tāpēc, ka tajā ir grūti mani pārsteigt. Es nespēju atslēgt savu prātu, un bieži vien esmu jau paredzējusi pusi grāmatas pirms esmu to izlasījusi. Tas kaitina, paredzamība kaitina. Arī "Rītdiena" ir lielākoties paredzama, izņemot dažas nianses. Visdrīzāk, šis būs pirmais un pēdējais šā autora darbs kuru lasīju. 

Atraitnis Metju sēro pēc savas sievas Keitas. Viņš kādā mājas pagalmā iegādājas lietotu datoru, kas piederējis reiz kādai Emmai L. Datorā ir saglabājušās fotogrāfijas, viņš nolemj uzrakstīt bijušajai datora saimniece. Negaidīti starp viņiem rodas interesanta sarakste, kas pāraug piedāvājumā satikties. Vai Metju atlaidīs Keitu un beigsies sēru periods? Vai Emma ar Metjū satiksies? Ja spēj paredzēt notikumus kā es, tad atbilde tev jau zināma. 

Komentāri