Ellīgs gads Parīzē (352.lpp)

Izvēlējos šo jauno gadu sākt ar ko vieglu, ar "Ellīgs gads Parīzē". Ja negribās prātu nodarbināt, cīnīties ar emocijām, negulētām naktīm no pārdomām par grāmatu, tad šī ir īsti piemērota grāmata. Tāda riktīgi vieglās literatūras pārstāve. Es protams salasījos, cik grāmata ir asprātīga un cik daudz ir jāsmejas, uz sevi gan es negaidīju tādu iedarbību. Un jā, tikai dažās vietās pasmaidīju, bet es autoram to nepārmetu, mani ir grūti sasmīdināt.

Tādos lielos vilcienos romāns ir par kāda jauna angļa pieredzi Francijā. Pols tiek uzaicināts izstrādāt tējas kafejnīcu ķēdi kādā franču uzņēmumā, kuru vada ļoti korumpēts uzņēmējs. Nesatraucies, romāns nav tikai par to, kā nabadziņam ir grūti integrēties jaunajā kolektīvā, liels uzsvars ir arī uz seksu, jo visi zinām ko runā par frančiem šajā sakarā. Pola gads Francijā tiek sarkastiski un ironiski pasniegts, nedaudz iesmejot par visur atspoguļotajām klišejām.

Lai man citi sajūsminātie lasītāji piedod, bet es šo grāmatu ieliktu plauktiņā "normāla grāmata, nu nekas tāds īpašs". 

Komentāri