Čārlija pēdējā deja (288 lpp.)


 Reizēm rodas sajūta, ka ir tādas grāmatas kurām vajag kādu īpašu noskaņojumu, lai uzkāptu uz tās viļņa. Un tad lasīšana sagādātu prieku un tu spētu uztver smalkās nianses kas slēpjas rindiņās. Šoreiz es uz šī viļņa nenonācu. Grāmatas lasīšana ik pa laikam mijās ar miega pauzēm, un, ja lasot man nāk miegs, tad tas ir rādītājs, ka neesam ar autoru sapratušies. 

"Čārlija pēdējā deja" ir Čārlija Čaplina cienītāja romāns kas nes sevī biogrāfijas ievirzes. Itāļu rakstnieks, caur Čārlija Čaplina dzīves pieturas punktiem, ir atainojis ceļu pie pasaules slavenā varoņa dzimšanas- Klaidoņa. 

Ja esi mēmā kino cienītājs, un vispār vēlies atgriezties pirmsākumos- laikā kad sāka dzimt kino. Vai gribi satikt Čārliju Čaplinu caur itāļu rakstnieka pieskārienu, tad šī grāmata ir domāta tev. 

Bet runājot par mani, tad man nekad nav patikuši mīmi, un līdz ar to arī ne mēmais kino- tādēļ grāmatu izlasīju diezgan vienaldzīgi. Lai arī esmu no cilvēkiem, kam patīk uzzināt jaunas lietas, es nesaprotu kāpēc tā nenotika šoreiz, varbūt Fabio Stasi rakstīšanas prasmes ir tās kas nespēja noturēt manī ieinteresētību šajā tēmā. Tik tiešām jūtos dīvaini tukša pēc šī romāna izlasīšanas. 

Komentāri