Nekaunīgais pingvīns (512 lpp.)

Kāds ir tavs kvēlākais sapnis? Ja tagad nodomā - sapņus nevar skaļi izpaust tad tie nepiepildās, teikšu tā, paskaties uz Zani. Viņa skaļi un plaši izpauda savu sapni, un tāpēc to piepildīja, aizbrauca uz Antarktīdu un satika tos savus pingvīnus. 

Šī grāmata ir vairāk par sapņiem, un dzīves dzīvošanu tā kā vēlos, un mazāk par ceļošanu kopā ar lasītāju. Zane cītīgi raksta dienasgrāmatu kas ir blogs, un šķiet, ka blogs ir pārnests grāmatā. Es viņas blogu iešu apskatīties tikai pēc šīs grāmatas apraksta uzrakstīšanas, negribu no tā iespaidot savas sajūtas par šo izdoto darbu. Un sajūtas ir tādas, it kā es būtu kopā ar Zani izbridusi puspasauli, īsti neko ne redzējusi, ne uzzinājusi, ne emocionāli satuvinājusies ar pašu rakstītāju. Pēc šī kopā noietā ceļa es nejūtu, ka mēs būtu kļuvušas tuvākas un sadraudzējušās. Šī grāmata ir Zanes piedzīvojums kurā es nejutos ielūgta. 

Laikam grāmatas mīļākās vietas ir tās, kurās viņa intervē cilvēkus, īpaši tos kas ved viņu pretī sapnim - Antarktīdai. Bet pārējās grāmatas lapaspuses ir maza sprauga tajā ko Zane piedzīvoja, satika, un kāda maza pārdoma ar, bet tas viss tomēr ir personīgi, tāpēc lasītāj, tu netiec apgrūtināts ar dziļumu. 

Es esmu priecīga par to, ka šo grāmatu tomēr pati nenopirku, un lai arī ir tā, es atzīstu, Zane, Tu esi drosmīga. Drosmīgi īstenoji savu sapni, un drosmīgi ej pa pasauli un dzīvo tā kā vēlies. Un droši vien arī iedvesmoji kādu īstenot viņa sapni. Un ja tā tiešām ir, tad šī grāmata ir savu paveikusi. Bet tiem kas meklē ceļošanas pieredzi caur burtu krellēm, jāmeklē cita grāmata. 

Lai dzīvo sapņi, un drosmīgi cilvēki kas savus sapņus īsteno! Manuprāt, nožēla ir kā inde, labāk izdarīt un tad nožēlot, tas tomēr mazāk indē, kā nožēlot neizdarīto. Galu galā mūsu sapņi nerodas tāpat vien, tāpēc padarām savus sapņus par pieredzi kura iekrāsos dzīvi. 


Izdevējs: Zvaigzne ABC

Komentāri