Piedzīvotais grāmatu blogā 2021.gadā!

Šķiet tikko rakstīju apkopojumu par 2020.gadu, bet nu jau galā ir 2021.gads. Šī gada pirmie mēneši radīja cerību, kas kā izrādās mānīgu, par to ka grāmatu kalnus izlasīšu. Beigās ir tikai 42 grāmatas, bet mierina doma- vairāk kā pagājušā gadā tomēr ir izlasīts. Reizēm pārlasot citu grāmatmīļu veikumu ir grūti nedzīt sevi kompleksos ar tik pieticīgu lasīšanu, visa apbrīna jums no manis. Kā jums tas izdodas?

Šogad grāmatu top 3 veidojās grūti. Pareizāk sakot, visas trīs izraudzītās grāmatas dala savā starpā pirmo vietu. Atskatoties uz izraudzītajām grāmatām, var redzēt, ka šajā gadā priekšroku ir guvuši romāni par attiecībām ģimenē. "Baltajos oleandros" mani emocionāli ietekmēja mātes un meitas attiecības, tas egoisms kas tajās valdīja no mātes puses. "Stounerā" arī ir neveselīgi izveidota ģimene, kurā ir izdarītas daudzas nepareizas izvēles, kas ietekmē bērnu. Šeit ir uzsvars uz tēvu, un to kur aizved mazdūšība. Un pēdējo izcelt izvēlējos "Apvāršņa vidū", vēl viens stāts par ģimeni, tomēr valoda kurā tika pasniegti vides apraksti, starp rindām esošā nolemtība liek stiepties pēc ūdens glāzes, jo šķiet tūlīt tūlīt arī tevi sasniegs šī smagā tveice, kas iznīcina visu.  

Es mīlu savas pastaigas grāmatu pasaulē. Es mīlu tās dziļās, jā arī smagās grāmatas, tās kuras tevi izžmiedz kā citronu, sirdi paņem rokā un neatlaiž līdz beigām, kamēr elpa trūkst...  Citi jautās, bet kā tad lai atpūšas no ikdienas smaguma? Tas gan man šķiet katram individuāli, es atpūšos vienu smagumu nomainot pret citu. 

Tāpat es ticu, ka no stāstiem kas dzīvo grāmatās var mācīties, izdarīt secinājumus un kļūt gudrāks. Lai arī grāmatas ir dažādas, es centīšos jaunajā gadā katrā atrast ko tādu, ko varēšu apzīmēt ar vārdiem- šajā grāmatā var mācīties... Tas ir mājiens, ka jaunos ierakstus papildināšu ar šādu rindkopu, lai jums būtu interesantāka lasīšana, bet man lielāka galvas lauzīšana. 

Uz tikšanos nākošajā 2022.gadā (8 draugu grāmatas jau stāv un gaida), un lai izdodas sasniegt iecerēto! Un uz atvadām tik jautāšu, kura grāmata Tev šogad sniedza visspēcīgāko atziņu (deva mācību) un kāda šī atziņa bija? 

Komentāri