Esmu redzējusi Regnāra Vaivara izrādi "Klusa nakts, dzēra nakts" un izskatās, ka kopš tā laika viņā nekas daudz nav mainījies, nav kļuvis dziļāks un lielāks. Iespējams pat tas ir regress, pēc tā ko redzēju sestdien. Dodoties uz izrādi es negaidīju Remarka "Trīs draugus", jo režisors pats uzreiz uzsvēra, ka tikai iedvesmojās no šī darba. Bet es gaidīju izstrādātus varoņu tēlus. Es gaidīju, ka aktieri pratīs iznest savu tekstā tā, lai to vispār var saprast, nemaz nerunājot par sadzirdēšanu. Es negaidīju, aprautas domu/sižetu/varoņu līnijas. Es negaidīju, ka "ja jau tagad tas ir aktuāli" es ar to visu sametīšu iekša (piketa aina- nopietni?!) Saraustīta, virspusēja, piegružota izrāde, kuru pat negribās saukt par izrādi, bet gan izklaide - kad negribi mājās pie TV sēdēt, tad pasēdi Dailē.
Viss jau ar nebija tik slikti, kostīmu mākslinieces darbs kā parasti brīnišķīgs, scenogrāfija ar bija laba. Bet pats labākais bija mājupceļš pēc izrādes, jo Regnārs Vaivars mūsu kompānijai lika savu darbu apspriest, un atrast risinājums un uzlabojumus viņa uzvestajā izrādē. Jo pateicoties viņa "Trim draugiem" arī mums sāka šķist, ka īstenībā varam kļūt par režisoriem.
Komentāri
Ierakstīt komentāru
Priecāšos par Tavu pieskārienu komentāra izskatā.