Mans ilgotais bruņinieks (410 lpp)

Pēc emociju pārbagātās grāmatas "Mazliet dzīvības" vajag ievilkt elpu. Dāmu romāns varētu būt tieši laikā. Jā, šo grāmatu es pēc kāda laika neatcerēšos, bet tā kā mērķis bija pārslēgties - tas ir sasniegts. 

Daglesa neprot izvēlēties vīriešus, un pēc kārtējās neveiksmes viņa ļaujas izmisumam. Asarām līstot un ilgojoties satikt savā dzīvē bruņinieku, viņas priekšā pēkšņi nostājas vīrietis bruņās. Vai tas būs viņas ilgotais glābējs? Vai kārtējais nestabilais vīrietis? 

Devēro ļaujas fantāzijai un spēlējas ar laika telpu, ļaujot galvenajiem varoņiem pārceļot vienam pie otra, no viena gadsimta citā. Vēsturisko romānu cienītājiem tuvāka šķitīs grāmatas otrā daļa, kurā Daglesa dodas pie Nikolasa Elizabetes I valdīšanas laikā. Man vislielāko izaicinājumu radīja galvenās varones Daglesas izturēšana, kaitinoša personība - greizsirdība, prātuļošana "kā gribās mīlestību," "vai viņš mani mīl", kādā brīdī vienkārši gribās uzkliegt, "Stop, savācies!". 

Šis ir tāds tipisks sieviešu romāns, kurā ir lielā mīla, mazliet sekss. "Mans ilgotais bruņinieks" ir viegla un kādam arī šķitīs izklaidējoša literatūra, kurā lielu gudrību un dziļas pērles neatradīsi. Tāpēc, paņem glāzi vīna un aizbēdz no valdošā smaguma šīs grāmatas lapaspusēs. 

No angļu valodas tulkojusi Liāna Niedra
Izdevējs: Kontinents
 

Komentāri