Ticiet man (384 lpp.)

Esmu iekritusi JP Delaney tīklos. Tas ir drosmīgi, atzīt, ka pirmā grāmata man ar šo domu neizdevās, tāpēc es ņemšu un to pārrakstīšu. Protams, tagad man ir intriga, un es vēlos izlasīt šo idejas sākotnējo versiju kas neguva panākumus. 

Tiek arī prātots, kas slēpjas aiz šī pseidonīma JP Delaney? Rakstnieks ar mums bezkaunīgi spēlējas savās stāsta rindiņās, un manuprāt, tieši šī iespēja izmantot citu vārdu sniedz brīvību rakstīt ko un kā gribi. 

Šī ir divu dienu grāmata, ja nebūtu jāstrādā tad vienas. Tu stāstā tiec ievilkts, kaut arī viss jau pašā sākumā it kā ir skaidrs, tomēr tev gribās zināt kā viss beigsies. Un tad rodas šaubas, viss ir pārāk elementāri lai tā arī būtu. Lasītāju kā marioneti rakstnieks rausta ar šaubām. 

Klēra Amerikā meklē savu otro iespēju kļūt par aktrisi. Anglijā viņas sapnis saira putekļos, bet šeit viņa darīs visu, lai varētu mācīties aktieru skolā un iegūtu savu lomu. Tikai zaļās kartes trūkums samazina iespējas dzīvot godīgi dzīvi strādājot godīgus darbus. Tāpēc Klēra strādā pie privātdetektīva, tēlodama prostitūtas un pieķerdama neuzticīgos vīrus. Līdz reizei, kad viņas klienti atrod mirušu. Tagad Klērai nāksies nospēlēt viņas mūža lielāko lomu. 

Romāna pievienotā vērtība ir aktieru pasaules atspoguļojums, un ainas kas tiek parādītas kā kādas lugas fragmenti kurus aktrise Klēra izspēlē prātā, vai stāsta lasītājam - ir odziņa, kas arī lasītajam ļauj nonākt uz mirkli šajā pasaulē. Klēra ļauj mums izjust savu lielo mīlestību uz teātri, un iespēju aizbēgt no sevis, uzvelkot svešinieka tēlu sev kā jaunu kleitu. 


No angļu valodas tulkoja Gunita Mežule.

Izdevējs: Kontinents

Komentāri