Blogam "Vārdu pasaulē" jau 9 gadi!

Pirms daudziem daudziem gadiem es neglābjami iemīlējos - grāmatās. Grāmatas ir tik valdzinoši partneri, ka ar tām laiks paskrien nemanot, nereti nemaz negribas šķirties. Daudzus gadus es varēju ceļoti tikai pateicoties grāmatām, nonākt dažādās valstīs, dzīvot uz neapdzīvotām salām un nezināmām galaktikām, pārvarēt laika ierobežojumus un piedalīties Henrija VIII galma intrigās. Grāmatas man dāvināja un joprojām dāvina Pasauli un Pasaules. 

Maijs ir jubilejas mēnesis manam grāmatu blogam - Vārdu pasaulē, šogad aprit 9 gads kopš pierakstu izlasīto. Pie sava grāmatu bloga nonācu kādā no reizēm, kad kārtējo reizi sāku lasīt grāmatu kuru jau biju izlasījusi. Es pačukstēšu, es neiegaumēju autorus (piedodiet), es neiegaumēju grāmatu nosaukumus (piedodiet), un retu reizi es atceros vāciņu kurā stāts ir ietērpts. Bet tas ko es atceros ir stāsts, grāmatas sirds un impulss. Šo iemeslu pēc sāka grāmatas iet uz riņķi. Bet es negribu lasīt vienu un to pašu. Ir taču tik daudz grāmatu kuras ir jāpaspēj izlasīt! Tātad vajag ko mainīt. Un kāpēc, lai tas nebūtu grāmatu blogs, dienasgrāmata par izlasīto?!? Tā 2014.gadā tapa pirmie ieraksti. Bloga rakstīšana gan bremzē lasīšanu, jā - man bremzē, bet tai pat laikā arī paildzina manas attiecības vai sakaru ar grāmatām. Rakstīšana pieprasa apstāties, aptaustīt rūpīgāk vārdus, emociju pavedienus, ieskatīties sevī - ko grāmata manī pamodina... Vairs es grāmatas nenoriju kā bonbongas, bet baudu kā glāzi vīna. 


Pa šiem 9 gadiem ar rakstīšanu ir gājis visādi, reizēm slinkums kā pleds apskāva un tad vairāk lasīju mazāk rakstīju. Citreiz vārdi ar stangām jāvelk ārā jo grāmata nav bijusi labs partneris, bet gan tāds no kura gribas ātrāk tik vaļā. Zini, nesaderība arī šeit var būt. Un tomēr bloga rakstīšana par grāmatām, ir arī stāsts par mani. Es iepazīstos ar sevi caur grāmatām, es uzdotu sev jautājumus kurus ikdienas rutīna nepiespēlē. Es rakstot sarunājos ar sevi, un tieši tā katra grāmata un blogs "Vārdu pasaulē" ir padarījis mani bagātāku. Paldies šiem 9 gadiem!  


Vai šajos 9 gados esi ieklejojos manā "Vārdu pasaulē"? Ja jā, kā gāja? Un protams, ko Tev sniedz grāmatas?

Komentāri